torsdag 31 december 2009

Gott nytt år!!

Önskar jag alla som läser! Mitt nya år kommer att bestå i av att jag börjar jobba lite smått igen. Har haft uppehåll från jobbet nu i 3,5 år för att plugga. Kan undra vart den tiden tagit vägen, fort har det gått i allafall. Jag kommer att plugga en del den här våren också men mest jobba. På mat och motionssidan så är det en ansträngning i att försöka minsa på kaffebröd och annat onyttigt. Se över kosten lite allmänt skadar inte. Motionen kommer bestå av mycket spring och givetvis passen som jag leder :) Annars antar jag att året 2010 kommer att rulla på och lika fort som alla andra år har gjort. Inga nyårslöften för jag blir bara arg på mej själv för att jag är dålig på att hålla dem!!!! Skall jag se tillbaka på det året som gått så har nog den största händelsen varit att jag tog examen i företagsekonomi. Eller rättare sagt jag och min skrivkamrat redovisade vår uppsats och därefter kunde dem som klarat alla tentor hämta ut sin examen. Jag har tre tentor kvar och det är mitt blivande sommarprojekt så jag kan skriva klart dem i augusti. På motionssidan så har det inte hänt så speciellt mycket detta året. Dem aktiviteter som jag hållit på med har jag gjort i ett antal år. Så vi ses på passen och i skogen!!!

3 kommentarer:

  1. Gott Nytt År på dig Kicki!

    SvaraRadera
  2. Jag önskar dig en skön avslutning på detta år och en alldeles fantastiskt 2010.
    Kramar från Ulrika

    SvaraRadera
  3. Tack det samma till er båda :)

    SvaraRadera