lördag 26 december 2009

Annandagen jul

Ja nu är julen slut!!! Och på något sätt känns det som att det gör inte mej något. De männsikor som jag tillbringar julen med, kan jag träffa precis när jag vill i vardagen också. Jag ser det inte som en nackdel utan bara som en fördel att jag har lyckan att få ha mina nära och kära omkring mig hela tiden! Dagen idag började med ett pushpass med endast jullåtar och det är kul att få se alla engagerade deltagare som gör precis som jag säger ;) Just nu kan jag inte se att jag någonsin kommer att sluta leda pass. Visst finns det dagar och tillfällen när det känns motigt att delta men det är nog mest när kroppen inte är på samma ställe som jag. Mentalt är jag nog hur stark som hellst men det är inte alltid det kommer fram till musklerna..... När träningen är över och vi är nyduschade så bär det av till faster och mat där. Tidigare har vi varit hos farfar men nu är det andra året som vi varit hos Faster istället. Det är snart två år sedan farfar gick bort och jag fattar inte vart tiden tar vägen. Jag kommer va 40 innan jag hinner blinka!!! Mätt och belåten och nu skall jag läsa skolböcker för fulla muggar!! Måste få klart det jag håller på med....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar