fredag 18 december 2009

Skrika högt!!!!

Just nu känner jag bara att jag vill skrika!!!! LÅT MIG FÅ GÖRA INGENTING!!!! Jag har jobbat i natt, inget ont i det, jag har ju tackat ja själv. Måste hinna städa innan jul, byta gardiner, skriva klart uppgiften till måndag, läsa massor av sidor i böckerna till ledarskapen och som om de inte var tillräckligt så skall jag komplettera inlämningsuppgiften. Det är nog det som gör mig mest galen! den skall va klar när den är inlämnad och inte göra om! Jag ser det som ett misslyckande! det kanske det inte är men NU ÄR DET SÅ!!! Har faktiskt varit duktig och sagt nej till jobb (beredskap) i helgen, jag hinner inte. Jag har svårt att säga nej till o jobba, det ger ju pengar och den som påstår att pengar inte är allt kan få byta liv med dem som inte har pengar. Nu är jag inte den som är helt utan pengar men som student och så varit i 3,5 år så finns det alltid ställen att stoppa extra slantarna... Här blir det inget klokt gjort, sätta fart o städa i samma takt som ZZ Top spelar tror jag!

2 kommentarer:

  1. En stor kram och en förhoppning om en massa positiv energi till dig! Du kommer att fixa det galant.

    SvaraRadera
  2. Tack snälla du!! idag känns det redan bättre :)

    SvaraRadera