torsdag 3 december 2009

Ja ha och....

vad är positivt idag då?? fick inte göra engelskauppgiften klar. Nej de e inte direkt positivt, men jag vet å andra sidan att jag skall göra den kl 14 i morgon. Fan vad nervös ja e för den, jag har inget problem med att redovisa saker men PÅ ENGELSKA då darrar mina braller de kan ja lova :S skulle åka hem efter att ha sett DET SISTA SOS Gute och bilrutan på passagerarsidan har gått sönder eller åkt ner i dörren så de fanns ingen ruta. Fick be syster skjutsa hem mig och ställa bilen i mammas garage :( det var sista programmet av SOS Gute, inte bra det heller :( Vad har varit bra då?? jo ja har varit på jobbet och hämtat mitt nya schema och det ser bra ut, jobbar inte en enda dag till 16. När jag jobbade förut så var alla dagar till 16 om de inte var kväll. Vilken lyx de kommer bli. Hoppas nu bara att min diciplin hjälper mig att plugga efter jobbet. ett pluss till är träningen! fasen vad stark jag var i dag. Eller de har ja varit nu ett tag men idag körde jag hela mitt pass med dem röda vikterna. Det innebär att jag har 10 kilo, minst, på stången hela tiden!!! lite tugnt på triceps men det gick!!! Det var nog det största plusset idag :) Tre minus och två pluss... de kunde varit värre ;)

4 kommentarer:

  1. Håll tummarna för mig och att jag får fortsätta på "min" lilla helgpassrad!
    Sjuttsiken vad du verkar vara stark!

    SvaraRadera
  2. Jobbar du på SG el G på helgerna??? SG så kan vi jobba tillsammans!!! Håller tummarna för dej....

    Ja i går var ja stark o de höll i sig på spinningen också :)

    SvaraRadera
  3. Lycka till på engelskan du starka människa :D

    SvaraRadera
  4. Tack Åsa! det behöver jag.... är nog mest star i kroppen i inte i knoppen :)

    SvaraRadera