lördag 19 december 2009

Vem....

... skitar ner i mitt hem? jag är nästa aldrig hemma men ändå måste jag städa efter någon som stökar till å det värsta. Till saken hör att jag bor själv och får väl inse att de korta stunder jag är hemma så hinner jag med massor av nedstökande... Skall skriva till effektiv i mitt cv ;) men inte vad jag är effektiv på ha ha ha ha ha ... låter bli att sanda på den ort där jag bor!! det är såphalt på gågator och liknande! tack och lov att jag går skapligt stadigt i mina kängor. Nej om jag skall se hockey kl 16 idag så är det bäst att sätta fart, sovrummet kvar och sen golv både dammsuga och skura. Har ännu inte bestämt om jag skall knäskura dem eller inte. Får fråga mina knän ;) Sen är det gardinstrykning och kola/knäck kokning. Matlagning eftersom jag bjudit systrarna på mat. Baktanken med det är att få hjälp upp med gardinerna ;) men dem är välkomna ändå!!!!! Idag känner jag mig lite bättre till mods dock smått stressad över hur allt skall bli klart. Paniken har i allafall lagt sig!!! tack och lov för det :)

2 kommentarer:

  1. Knäskura??? Är du helt från vettet människa???

    SvaraRadera
  2. Visste du inte det ;) annars vet du det nu.... Blev inte knäskurning idag får ta det närmare jul :)

    SvaraRadera