måndag 21 december 2009

Nu var de dags igen :(

Magen har spelat fan hela dagen. Låter jag bli att äta så går det bra men äta bör man göra och det försöker jag med ändå. Försöker komma på vad det är som kan vara fel denna gång med det går inte att komma på. Allt det jag ätit idag har jag ätit förut utan att det har hänt något. Men det är väl bara att vänta det brukar ju lugna ner sig.... Värken i händerna är gräslig idag. Skotta snö kommer ta livet av mig! eller händerna i allafall. Det tog bra lång tid att försöka skala potatis till maten men nu är det gjort och gratängen är i ugnen. Skulle också sätta franser på julklapparna som jag gjort till systrarna och det kommer ta större delen av kvällen. Idag har i allafall ryckningarna och skakningarna i vänsterarmen slutat. I går innan jag skulle på hockey så skakade hela min vänsterarm, som om jag var RIKTIGT darrhänt. Bäst var när den fick hänga rakt ner. Idag är den dock lite bättre och jag inte sträcker fram den för långt. Hoppas nerverna snart är på plats igen. Att skriva inlämningsuppgiften i går var inte kul :( fingrarna lydde inte och eftersom armen hoppade hit och dit så var det inte alltid rätt tangent som blev tryckt.... Det blev mycket roliga ord kan jag lova :)

2 kommentarer:

  1. Hur står det till människa?

    SvaraRadera
  2. Du det är en bra fråga :S värk brukar jag ha så här års när det är kallt men i år är det värre än någonsin :(

    SvaraRadera