fredag 1 januari 2010

Maratonträningen 1/1-10

40 min spring på snö, is och annat vinterväglag... Gick skapligt men det tar tid. Rundan är 4,33 km uppmätt med Iforms program. Det är faktiskt bra och detalgerat med massor av småvägar. Är man ute och springer så är det småvägar som används. Jag gör det i allafall, det är mycket enklare eftersom det inte är lika mycket trafik. När jag är ute själv så använder jag någon form av musik i öronen och då är det trevligare när bilarna inte stör i min musik. Vrider ja på så ja inte hör dem så blir ja ju så rädd när de kör om mig. Springet kändes bra!!! inga skav under fötterna så jag måste köpa ett par bra strumpor till. Har ju ett presentkort på Intersport men då ska man dit med ;)

4 kommentarer:

  1. Det tar sig sa .... .........

    SvaraRadera
  2. Ja nu är det inte långt kvar! ha ha ha ha ha 4,33 km skall bli 4,2 mil.....

    SvaraRadera
  3. Tackar för tipset att göra egna "rundor" och att få veta hur långt det är. Jag promenerar (inte springer) och i dag skall jag ta kameran med för solen skiner på snön och det är så vacket! Riktigt "julkortsväder".

    GOTT NYTT ÅR!

    Ulla

    SvaraRadera
  4. Var så god Ulla och gott nytt år på dej med =) här har det även varit "julkortsväder" men idag har skolarbetet hållit mig inne...

    SvaraRadera