tisdag 22 december 2009

Lite bättre idag...

... armen har i allafall slutat skaka. Men värken är kvar :( varit till Visby och besiktat bilen och sitta o köra gör att min vänstra arm inte vill... Tur man kan hålla i ratten med en hand, dock är vägarna halvdåligt skrapade så det känns som att köra på en puckelpist. Inte för att jag prövat det men har sett hur de ser ut och det är ungefär samma. Julklapparna blev klara tillslut men det tog sin tid. Trött och åter trött är jag. Har idag försökt laga lite matlådor, alltid bra att ha i frysen. Sen skulle jag komma ihåg att köpa chi san på affären men det glömde jag. Det skall visst göra så att man blir piggare och då är det värt att pröva! Får komma ihåg det i morgon! Väntar på att doktorn skall ringa och meddela vad det fanns på röntgen. Troligen inget för så har det varit tidigare. Men värken är värre och jag funderar på om jag skall köpa voltaren och se om det hjälper. Måste snart koka mina små hjärtan också. Hittade små hjärtan i Stockholm när jag var där. De är precis lagom att hålla i och inte behöver man micro för att värma dem. Kokar dem när de kallnat, låter dem svalna och den finns det en metallbricka i hjärtanen som man knäpper på och så stelnar dem och blir varma. De va grejer de, precis lagom i handen och gott!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar