söndag 6 december 2009

Nu drar jag snart!!

Japp i morgon åker jag och en kompis till Stockholm, det har länge varit oklart om vi kommer iväg då hennes mormor är sjuk och ligger på lass. Knappt kontaktbar och nu har läkarna satt ut droppet och sagt att det bara kommer gå utför. Sedan tidigare vet jag ju att sånt kan ta tid men hon har själv valt att åka i morgon och skoj skall vi ha!!! Juridiken är inlämnad och ledarskapen är på koll :) hos de andra i gruppen och där är inte deadline fören på tisdag kl 00.00 så det hinner jag lite mer på när jag kommer hem. Idag har det bara blivit lite spring, trögt som f*n men nu är de gjort och jag hoppas jag får tillbaka rutinen snart så att det blir lite regelbundet springande...

1 kommentar:

  1. Så är det med löpning Kicki, ibland är det tungt, ibland lekande lätt. Som livet i övrigt ungefär!
    Hoppas ni får skoj i storstan´, kanske syns vi ikväll?

    SvaraRadera