söndag 27 december 2009

Läser o läser o läser

Här sitter jag och läser och läser, det verkar inte finnas någon måtta med vad det är som skall läsas i skolan just nu. Nackdelen med att läsa kurser på distans, du måste läsa dig till allt och inget kommer från föreläsningarna. Just nu är jag bara så trött, har ju suttit på ändan sen kl 12 när jag kom hem från mormor. Hade tänkt att jag skulle ut en sväng idag men på något sätt så blev det inte så men så har jag istället hunnit med att läsa lite över 200 sidor. Bra var de i allafall. Idag har jag en otrolig träningsvärk i rumpa och ben. Att jag inte lär mig att det är alla de där vikterna som jag hänger på stången som gör att det är jobbigt att gå på toa nu. För att inte tala om när jag snart skall ner för trappen. Men jag vet å andra sidan nu att mina musker har fått sig en omgång och att de snart är starkare ;) Nej läsa lite till så är det snart ännu färre sidor till i morgon :)

2 kommentarer:

  1. Om det är någon tröst så har jag också träningsvärk...

    SvaraRadera
  2. Då är det inte bara jag som lyckades :) tur de går över...

    SvaraRadera