fredag 4 december 2009

Engelskauppgiften

Ja äntligen är ja klar med de västa :) jag är ingen vän av att prata engelska, vilket förmodligen de flesta har fattat ;). Jag tror att det kommer från skoltiden då alla skrattade åt en när man inte kunde uttala orden så som man skall. Jag kan inte säga att jag har svårt för språket utan tycker bara att det är så tråkigt att jag inte vill! men ändå så bestämmer jag mig för att läsa in engelska B och nu är det snart gjort. Jag har två uppgifter kvar att göra, den ena är att skriva en recension på en bok och sen är det ett test som skall göras. Pratade ju men läraren idag och hon sa att det gick bra och att jag i allafall kommer att få G på kursen, kan jag lyckas få VG på resterande uppgifter så fanns chansen på VG på hela kursen. Jag tycker inte om när de säger så för då kommer min egen prestationskravröst fram och säger att om du bara lägger ner lite mer tid på det här så kommer du att få VG på engelskan. Det räcker gott o väl med G men ändå så vet jag att jag kommer att sitta ännu mer och plugga. Och då kommer klockan bli ännu mer!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar