torsdag 28 januari 2010

Trött på allt!! fortsättning....

Har nu fått prata med skolan och det finns ingen möjlighet att jag skall få tillgång till sidan. Kan däremot bli registrerad senare och då göra uppgifterna i efterhand. Måste fundera på om jag vill det eller om jag skall gå kursen i höst istället. Tycker det har varit så mycket krångel med skolan så det är kanske bra och ta ett uppehåll. Leta efter motivationen och ägna mig åt det jag vill och verkligen brinner för... Hur gick det med kakan då??? det mesta är kvar ;) tog en bit och kände bara hur gott det skulle bli... Riktigt så gott var det inte :( tur är kanske de, har älskat kaffebröd och nu är det inte ens gott. Det är nu 2 timmar sedan jag smaka de på den bit som blev kvar och jag säger bara det... Min mage är galen!!! eller gasboll kan man kalla det. De bubblar, pyser och jag borde gå och köpa en gasmask eller liknande. Undar om man kan äta de här doftkulorna som finns till dammsugare ;) då borde jag göra det. Mer behöver jag nog inte säga..... Magknip!!!!!!!!!! kakan skall kastas och sen blir det frukt igen för den här magvärken vill jag inte ha igen.... O kakan som var så god när jag bjöd på den till min årsdag. Kan ju knappast bero på att den varit frusen :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar