måndag 25 januari 2010

Skolan irriterar mig...

hur svårt skall det vara att få högskolan till att fatta att de skall trycka på rätt knapp så att jag får tillgång till kurshemsidan??? Jag har nu väntat i 1 vecka efter kursstart och nästa måndag är det första inlämningen och då behöver jag ha min sida. Det slutar väl med att jag får sätta mig i bilen och åka 5,5 mil enkel resa bara för att tvinga dem att fixa det. I natt skall jag arbeta vilket betyder att jag sover halva dagen i morgon, är inte sidan öppen efter det så ringer jag den. Terror via mail fungerar inte! då får de bli på telefon. Tänker inte hoppa över kursen bara för att skolan inte öppnar sidan! Det finns väl för f.n andra saker att göra än att jaga skolan så att de gör SITT JOBB!!!!! GRRRRRRR

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar