lördag 2 januari 2010

Plugg och mera plugg

Undrar ibland varför jag är kvar i pluggandets träsk men på något sätt gillar jag det och har något att planera för och tillbringa tiden med. Som om det inte finns annat att använda tiden till. Just nu har jag svårt att se vad jag skulle göra om jag inte pluggade massor. Det känns som att all tid går åt till skolarbete och jag hoppas att det är värt det när jag får ett jobb jag trivs med. Skall söka ett jobb som jag hittade på kommunens intranät. Det är ett jobb som inköpare på hjälpmedelscentralen men först måste jag ringa och kolla hur många procent tjänsten är på för det stod inte. På tisdag är det inlämning i konflikthanteringen och jag har ännu inte börjat skriva. Diciplinen försvann, måste gett bort den till någon i julklapp. Hoppas bara den personen har nytta av den. Hellst av allt hade jag behövt ha tillbaka den för det här går inte. Måste sätta fart och skriva. Har gjort anteckningar från böckerna och lite andra "bra att ha" anteckningar så får jag bara fram ett word dokument så skulle det kanske gå bättre. Idag har nyårshelgen tagit ut sin rätt. Jag tror att jag är 130 år istället för endast 30 ;). Eftersom jag var iväg på nyårsafton så kom jag inte i säng fören kl 23.30 japp ja var i säng innan raketerna men klockan ringde 5,45 på nyårsdagen. Gissa en som inte sovit gott hela natten eftersom hon inte vill försova sig första dagen på jobbet. Men men sova kan man göra när man inte har något att göra!!! om den dagen kommer :)

2 kommentarer:

  1. TYckte du såg så pigg ut när du kom där på morgonen?!

    SvaraRadera
  2. Mmmm försökte skärpa mej för att inte visa min trötthet (fanns andra den dagen som klarade det bra!)

    SvaraRadera