söndag 3 januari 2010

Maratonträningen 3/1-10

Idag var det spring igen. Tråkigt som bara fasen men jag bestämde mig redan i går att jag skulle springa idag och faktiskt så blev det så. Började med att ta på mig springkläderna direkt. Åt frukost och pluggade lite, i allafall så pass mycket att frukosten han sjunka ner i magen. Turen blev inte mer än 24 minuter men jag var i allafall ute trots att det var tråkigt och kallt. Snöflingorna gjorde mig sällskap i dag med men inte alls lika vackert som förra gången. Humöret är inte på topp och det är nog därför som det inte gick så bra som jag önskade. Benen kändes tunga och trötta. Halt och snö var det också..... Men nu är det gjort och kläderna ligger i tvättmaskinen. Själv skall jag dricka kaffe, vatten och äta fruktsallad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar