måndag 1 februari 2010

Underbar helg!

Ja det var nog precis vad jag behövde tror jag. Hade en gamal vän på besök och vi hade så trevligt. Inga direkta tider att passa och gjorde precis vad som föll oss in. Det var nog denna totala avstängning från min verklighet som jag behövde. Idag känner jag min en aningen piggar i huvudet. Har dock ingen som hellst lust till att börja med skolarbetet som är kvar. Har kompletteringen kvar i ledarskapen och sen tänkte jag nästan börja försöka få ihop något klokt av de kurser som ännu är kvar sedan ekonomprogrammet. Men det jag hellst av allt vill göra är att börja skriva på min bok. En deckare som utspelar sig på Gotland, det låter väl som en helt ny spännande sak ;) som om inte alla andra också skriver om Gotland. Fast det är nog bara jag som är bosatt på denna ö..... Jag skall även skriva om min viktresa och alla dieter och misstag som jag har gjort. Inte för att jag vet om det är någon som vill veta det men skit samma för då har jag avslutat det och kan arkivera mina misstag i en egen lite mapp i datorn... :) Vikten går sakta neråt i allafall!!! 1 kilo mindre av mej är det igen :)

2 kommentarer:

  1. Bra jobbat med en nedåtgående trend vad gäller vikten. Fortsätt att motionera och var en person som "inte äter kaffebröd". Trägen vinner! /Ulla

    SvaraRadera
  2. Tack tack! jobbar vidare och måste nu verkligen tänka för att inte smälla i mig sådant jag inte äter.... Men Trägen vinner i de ska ja :)

    SvaraRadera