fredag 21 maj 2010

Vad blir jag glad av....

... ja en klok vän till mig sa att gör något du blir glad av nu när jag inte känner mig i form. Började fundera på vad är det jag blir glad av? Kom på ett antal saker:
  • umgås med mina nära och kära
  • promenera i naturen
  • springa
  • leda pass både spinning och push
  • jobba, de är oftast så glada så det smittar, om inte annat är de vana att jag är glad och då måste ja ju uppfylla det :) drar lite på smilbanden ibland
  • veta att någon tänkt på mig när jag minst anat det :)

De här sakerna har ingen rangordning utan är bara sådant som får mig att må bra.

Försöker intala mig själv att jag kommer känna mig bättre med tiden. Egentligen vet jag ju det för jag har ju varit med tidigare. Det är ju inte första gången någon försvinner från mitt hjärta.

Fokus på springa!! JAG SKALL I MÅL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2 kommentarer:

  1. Det är klart att du kommer i mål!
    Vilken bra lista du gjort. När man tänker till så är det enkla vardagliga saker som gör en glad, inte en massa lyx och krångligheter :D
    Är det långpass pågång till helgen eller har ni börjat trappa ner?

    SvaraRadera
  2. När man inte känner sig så bra så måste det vara enkla saker annars kommer de inte att bli av. Känner av halsen lite så jag vet ännu inte om det blir något långspring i helgen men jag borde.....

    SvaraRadera