söndag 9 maj 2010

Solen....

...Ja vart har den tagit vägen. Först kommer det en hiiimmmlaaa massa snö och när den äntligen försvinner så blir det inte varmt!
Jag är ingen vänn av värmen men nu är det kallt. Syster ett konstaterade i veckan att hon nog sovit lite för mycket för hon har missat sommaren. Nu är det ju höst och det stämmer faktiskt.
För att förbereda kroppen på att det kan vara sol när det är dags att springa så har jag provat sola solarium. Har faktiskt varit emot det länge men fler och fler tycker att det är skönt. Så i tisdags var första gången jag landade i solariet. I går vart andra gången. Tycker det är varmt och skönt. Min kropp strejkar ju nu när det är kallt så jag fick chansen att tina upp lite det gillade min kropp och jag :)
Har lyckats fånga solen någon gång i allafall......

2 kommentarer:

  1. Så du har lagt dig i grillen du :D Ja, vad gör man, ute är det långt ifrån någon värme...

    SvaraRadera
  2. Nej det är ju inte det och kan jag rädda skinnet inför marathon så får det gå :)

    SvaraRadera