söndag 30 maj 2010

Slut

Ja då var det slutarbetat på dagen! lite tråkigt men på något sätt skönt ändå. När jag började i januari så tänkte man att det är lååångt till maj och nu är vi redan där. Det är otroligt vad fort tiden går men o andra sidan har jag hunnit med en del också. Nu är det ledigt i nästan två veckor och sen börjar nattarbetet. Under de två veckorna skall jag springa marathon och hämta lillasyster i linköping. Min semester kommer att tillbringas i Linköping. Det blir nästan fyra hela dagar :) min första semester på fyra år! jag skall njuta.... Nu när arbetet så är klart så börjar ju funderingarna på framtiden, försöker se meningen med allt. Tror ändå på något sätt att det finns en mening med att mitt vikariat gick till nu och att jag har tidsbestämt över sommaren. Hoppas verkligen att det visar sig vilken mening det är! Jag vill göra något annat! pratade med en vän i går och då säger hon "du får väl arbeta med det du är utbildad till" ja men halllåååå som om ja inte söker ekonomiarbeten och allt som liknar ett också för den delen. Så har ni något bra förslag på någon som behöver en ekonom med kunskaper inom vården så är ni välkomna ;)

2 kommentarer:

  1. Snälla du rara: fyra semesterdagar på 4 år!!!! Du måste ta hand om dig!
    :)

    SvaraRadera
  2. Så har de blivit när skolan slutar börjar jobbet och när jobbet slutar börjar skolan. Annars får man inga pengar! men jag håller med dig så nu njuter jag :)

    SvaraRadera