fredag 7 maj 2010

Skriver lite ibland.....

... men det är inte mycket. Tycker det går trögt. För att kunna komma igång så skall jag bestämma mig för en dag, när vädret tillåter, där jag åker till Visby och sätter mig ner och bara njuter av utsikten och tar in olika intryck. Har då papper och penna med mig så att jag kan göra lite anteckningar om hur tillvaron ser ut och vad som kan tänkas hända på olika platser. Tror inte att jag fått ihop en sida ännu men jag jobbar på det.
Skall ta kameran med mig så att jag kan fota platser som kan vara intressanta att skriva in i min deckare sen.
Här ovan är en bild som kommer att användas när jag skriver. Denna brunn har givit mig tipps på vart mordvapnet kan befinna sig. Dock talar jag inte om ifall det blir så eller inte :)
En annan vacker sommarbild av Visby.

2 kommentarer:

  1. Hum, och när har du tänkt att boken skall komma ut? *ler*

    SvaraRadera
  2. Ja du det är en bra fråga! har det mest som inspiration och tidsfördriv men kul är det!!! kanske om ett par år att boken kommer ut då :)

    SvaraRadera