lördag 29 maj 2010

Två pass kvar att arbeta

Ja sen är det lite ledigt för att springa och hämta syster tre i Linköping. Sen är det dags för natrarbete. De gillar jag! Framtiden är oviss. Har ingen aning om vad jag kommer att göra i höst. Hoppas såååå mycket på de arbeten som jag har sökt. Annars får vi se om det blir kurser på heltid eller om jag söker mig någon annan stans. Får jag komma tillbaka till jobbet där jag är nu så tar jag givetvis det! Under hösten kommer jag att gå en utbildning i första hjälpen så att jag kan gå in i röda korset. Har varit på väg förut men inte fått tiden att räcka till så nu hoppas jag att det här kommer att fungera. Ytterligare en tanke som slagit mig är att jag kanske skall sadla om fullständigt! hitta en lärlingsplats och ta mig in i en verksamhet på det viset. Frågan är bara som vad? elektronik tycker jag är kul och elektirker skriker de efter så jag kanske skall fixa en lärlingsplats till elektriker. Fråga är väl bara om jag får det eftersom jag inte är arbetslös. Men det får gro någon tid framåt och sen så får jag undersöka saken om det behövs. Nu är det dags att gå till jobbet för att jobba sista kvällen och i morgon är det 7-13.30 som gäller =) därefter blir det nog en timmes spring. Sista inför marathon......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar