fredag 5 februari 2010

Besked från doktorn

I dag kom det ett brev på posten om att alla prover och röntgen var utan anmärkning. Alltså finns det inget i min kropp som gör att jag kan ha ont i mina händer på det sätt som jag har. Enda rådet var att äta ipren eller voltaren om det gjorde för ont. Kände det på mig!! Så var det sist med och då blev det inte bättre fören värmen kom. I dagarna här nu så har händerna varit så svullna så det har varit svårt att göra något. Tummarna värker mest och ibland är det så svullet precis där tummen sitter fast med handen. Skiftar ibland i blå/lila :( Ja ja det är väl inte mer att göra än att gå till apoteket och handla voltarentabletter. Har förvisso gelen men det är svårt att smöra in händerna med det och sen låta bli att tvätta bort det. Hoppas bara att magen håller för voltaren!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar