söndag 14 februari 2010

Helgen 12-14/2

Ja denna helg har gått fort. Fredagen började med spinning och sedan hockey i sedvanlig ordning. Förlust till V/R men det kan inte gå bra jämt :) Lördagen började tidigt och så var det tenta i juridik. Väntar ännu på resultatet. I vanliga fall är den läraren snabb på att rätta oavsett om det är helg eller inte. Men inte denna gång bara för att jag väntar på resultatet. Tentan känndes bra men man vet ju aldrig. Lördagskvällen fortsatte på restaurang Joda i Visby!!! mycket treligt och god mat. Kvällen avslutaders på Munken med dans :) Folk som var i närheten hade nog undrat hur mycket vi druckit men för min del blev det bara ett glas vin till maten och en cider på krogen. De andra drack inte mer de heller. Men dansa gjorde vi. Fan vad halt det var att ta sig fram och tillbaka. Gotland är platt men inte när du skall till krogen och har skor på dig som är HALA :( Ont i fötterna så de förslår hade jag med. Maten bestod av kycklignspett och ugnsbakad potatis med sweetchilisås. Gott gott gott!!! firade kvällen och tog en kladdkaka med glass. Åt inte upp hela utan bara en liten bit. Det är ett stort steg för mig! att kunna lämna lite efterrätt :) Söndag: vaknade när faster skickade sms kl 09.30. Vi skulle montera nytt motstånd på spinningcyklarna och jag sa att jag kunde hjälpa till. Jag hade sovit till halv 10!!!! vet inte när det hände senast, hade inte faster skickat sms då så hade jag nog sovit ännu längre. Hoppas jag kommer må bättre av det.... Höll på och hala omkull i lördagskväll så jag har lyckats få et mindre bristning i mitt högra ben. Hoppas bara det håller ihop ändå. Träningen denna helg bestod av push idag. Hade tänkt springa men hade ingen lust allt, eller de hade ja inte till pushen heller men genomled den och konstaterade att det var verkligen inte kul idag. Men nyttigt var de säkert ;) Denna vecka kommer vara intensiv. Måndag: jobba kväll Tisdag: jobba dag, spinning kl 16.15, mitt första pass Onsdag: möte på jobbet, push för FG 86s herrar Torsdag: ledig, mitt vanliga pushpass kl 16.15, får se hur de blir med springet Fredag: jobba kväll och spinning kl 09.00 Men de ska gå de med!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar