måndag 22 februari 2010

yesss!!

Förkylningen börjar ge med sig men ännu vågar jag inte träna :(
Receptet är 15 ml kan jang morgon och kväll + 3 c-vitaminer brus morgon och kväll.
I kväll hade jag mitt ljusparty och det innebär bland annat FIKA!!! mitt svåra motstånd. Men det gick bra, inget kaffebröd för mig. Så åker gästerna hem och vad ligger kvar om inte EN ENSAM bulle, det bara står KICKI på den MEN JAG TAR DEN OCH SLÄNGER DEN :D kakorna lägger jag i en plastpåse och placerar i kylskåpet.
Det är inte värt det obehag och det enorma sötsug som kommer efter ett fuskande...
Ja just det, var nere i källaren i går och hittade gamla kläder. Fick för mig att jag måste ta upp gamla jeans och se om jag kan ha dem. JAPP de kunde jag och inte var det svårt att stänga dem heller. Kanske kommer att vara stora eftersom jag inte hade några problem med att stänga dem när de är nytvättade men det gör inget för det var inte stretch så då kanske de inte blir så trögt att röra sig i dem.
Nej ett recet till för förkylning är att inte stanna uppe för länge på kvällarna ;)

1 kommentar:

  1. Gutt att du mår bättre! Bra att du kastade bullen, det är som du skriver, stoppar man i sig något sött så har man väckt det där suget igen. Du tappra människa :D

    SvaraRadera