torsdag 18 februari 2010

Glad =)

Så här glad blev jag när jag läste på datorn att jag hade fått VG på tentan i juridik :) Och i morse när jag provade ett par byxor som jag aldrig har kunnat ha. Hittade dem på Ellos när de hade rea och beställde dem, men kunde inte ha dem. Eller de var lite för små så att de inte var bekvämt att bära dem men jag fick till byxorna men behövde sluta andas ;) Idag kan jag ha dem :) Äntligen börjar det kännas på kläderna också att jag minskar i vikt =) var då tvungen att prova ett par finbyxor som jag inte har kunnat ha på ett tag och över magen och rumpan satt de perfekt!!!! men så är det ju det där med att jag tränar och inte alltid får plats med benen i mina byxor. Det går att använda byxorna men pressvecken på låren rätas ut :S En lyckad start på dagen :) fortsättningen kommer att bli att jag skall skriva klart kompletteringen som jag har på ledarskap och konflikthanteringen.

3 kommentarer:

  1. Ja du Kicki, livet är ganska gott trots allt :D

    SvaraRadera
  2. Gläds med dig, jag vet ju att du är duktig! //Ulla

    SvaraRadera
  3. Åsa: nickar instämmande.
    Ulla: Tack. Just nu känns det helt okej :)

    SvaraRadera