måndag 1 februari 2010

Rensa i röran 4

Recepten är klara sen en tid tillbaka och jag skall nu snart ta tag i rensandet av mina skolpapper. Har köpt kartonger från Ikea och hade väl tänkt att jag skulle hinna rensa lite innan kartongerna varit här i 1 år.... Så här ser det ut på skåpet som jag förvarar alla mina skolpapper. Ordning skall det bli. Här är en massa sygrejer som jag har städar bort eller snarare flyttat in i klädkammaren. Måste rensa den med innan sommaren när syster 3 kommer ner och vill bo i den. Men den här röran är borta från sovrummet i allafall :)

3 kommentarer:

  1. Kommer syster med katterna i år igen?
    Torrbollar är vi allihopa, kanske vi ska ta oljebad?

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Det ser i alla fall ut som viss ordning på skolmaterial, det ligger ju i kartonger med beskrivande text utanpå. Fast visst kan det göras bättre och snyggare och kanske går det att slänga lite i alla fall...

    Ulla

    SvaraRadera
  3. Åsa: japp syster med två katter kommer hem i sommar igen :) Jag skulle verkligen behöva bada i olja.

    Ulla: det var länge sedan vi hördes :( Hur har ni det? Ja lite ordning är det på pappren men det är en hel del som ligger i oordning i kartongerna och så är det papper som inte fått kartong ännu. Snart bättre :)

    SvaraRadera