onsdag 17 februari 2010

Funderar vidare på min företagside

Ja just nu går jag och funderar mycket på vad jag skall göra efter sommaren. Kanske inte är säkert att jag kan vara kvar på den avdelning som jag är nu. Vill inte överge vårdcentralen såvida det inte är för ett arbete inom det jag är utbildad till. Jobbar 75% och tycker att det är ganska lagom, skulle bara haft lite mer pengar över ;) Håller på och funderar på hur jag skall göra med min företagside. Har fått mer tygprover och möjlighet att beställa tyger för att provsy, vilket jag skall göra nu i dagarna. Måste prova kläderna själv och jag behöver nya linnen och cykelbyxor så vad är bättre reklam och chans att prova mitt eget. Går det som jag har planerat så startar jag under sommaren, 1 juni eller juli. Skall kontakta Almi och prata med dem om hur registrering och sådant går till och vad det kostar. Har dragit på mig halsont :( vet inte om det kommer bli förkylning eller om jag har stannat i tid.... Det var ju meningen att jag skulle leda pass för FG 86 (fotbollskillar) och i morgon är mitt vanliga pushpass men båda har jag fixat andra ledare till och så har jag avbokat fredagens morgonspinning..... Jag vill inte vara förkyld!! jag vill träna som jag har planerat!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar