onsdag 24 februari 2010

En dag i bilder.

I går var det en SNÖdag. Skottade snö och inser att det är precis så tråkigt som jag minns det. Tycker verkligen att det räcker nu men har väl inte så mycket att säga till om i det här fallet.
Vackra istappar från taket
Vinden har fått istapparna att "växa" snett.
Tak måste skottas, Mamma fotar från sitt fönster.
Fotograf är Mamma.
Mamma fotar ännu mer. Klart.
I dag var de dags o göra något åt bilen tyckte jag. Den är ju inte vacker när den ser ut så här. Med god hjälp av faster och hennes man så fick vi fram den och kunde förflytta den till verkstaden..

2 kommentarer:

  1. Snöskottning har även jag ägnat mig åt i dag. Solsken och fågelkvitter tillsammans med en massa snö på garagetak och carport har gjort att jag nu är riktigt trött. Gick in när det mörknade och får ta resten i morgon då jag tagit semester för att just skotta snö. Dock en härlig trötthet och så gott det var med torra kläder och en kopp varmt te.

    Ha det bra!

    Ulla

    SvaraRadera
  2. Det är perfa med snöskottning, som att gå på push men utomhus typ!

    SvaraRadera