måndag 30 november 2009

Idag är min riktiga födelsedag

Min bil blev ännu vackrare i natt. Systrarna, faster med man och två kompisar till har varit och gjort hyss med min bil.
Och i träden intill vägen hängde ett lakan så det kan inte vara många som missade att jag fyllde år. Har även fått två sms med grattis från personer som jag inte vet vem det är. Deras nummer finns inte registerat och inte i min adressbok heller :( gissa om jag blir NYFIKEN!!!
Min syster har lyckats ta sig in i min trappuppgång, vilket inte är så svårt eftersom de har nyckel men att göra det så att ja inte vaknar är en större konst. Detta för att jag är så lättväckt men tydligen så lyckades hon ;) På lapparna står det lås dörren, kom ihåg nyckeln osv... eftersom jag vid minst två tillfällen lyckats glömma att låsa dörren. En av gångerna satt ju nyckeln kvar i dörren men den var låst :S Lapparna borde egentligen ligga kvar så kanske ja inte glömmer låsa.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar