tisdag 24 november 2009

Tjyvstartat årsdagsfirandet :)

När jag kom hem efter att ha bakat alla pajer hos syster så hämtade jag posten som vanligt. I postlådan låg ett litet grönt paket. Fick lust att bara klämma och känna men det händer att det ligger fel i min postlåda så jag måste läsa på adressen först. Japp de var mitt men från vem?? Jag gick ju kursen i kognition mot Skövde, hade där grupparbete eller de skulle va grupparbete men vi vart bara två. Det är av henne jag fått detta paket.
Innehållet är en gåvoprenumeration och en magnet med texten: En kram är en idealisk gåva - samma storlek passar alla. Det tycker jag är en vacker text.
Ni må tro att jag blev glad när jag hittade detta lilla paket i min brevlåda, nu går kvällen genast mycket bättre och TACK SÅ MYCKET :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar