tisdag 17 november 2009

Såååå jätte stora klääääääääder!!! HA

Glömde berätta: skall ju ha fest snart, någon som fyller 30 har ja hört ;) Måste ha något att ta på mig så syster 1 och jag begav oss till Visby i går (perfekt för att slippa plugga). Står på KappAhl och tittar på deras serie XLNT kläder i storlekar från 44/46 till 56. Hittade en ställning med halva reapriset och då kan man bara inte gå förbi!!! Syster och jag står och tittar och då kommer en äldre dam fram och börjar titta hon med. Damens dotter (tror jag) kommer fram och säger det där behöver du inte titta på för det är Stoooora och sen avbryter hon sig. Ha ha vi visste minsan vad hon tänkte säga! Kärringen!!! Men en sak är säkert om 44/46 är SÅÅÅÅ STORT då är världen på väg utför. Alternativet är att kärringen inte visste vad hon pratade om, hoppas på det sista. Dagens ideal är som två hopslagna plank, det finns varken bak eller byst på kvinnor nu för tiden. Själv är jag mest utrustad med en bak men så sitter jag stadigt när de gungar också. En kvinna med former är betydligt vackrare än plankor, som dessutom kan va rispiga ;)

2 kommentarer:

  1. Är jag rispig? ;)
    Vet du idag har jag varit ute och sprungit, det gjorde ooooont, och det är din kompis fel, Stefan hette han så?
    Jag har skrivit upp mig till ditt partaj, men ska arbeta så det får bli en snabbis!
    Du Kicki, det är dödens månad, så jag förstår att du känner dig depp. Jag tvingar mig ut så jag får åtminstone lite ljus, hur motigt det än är.
    Visst du att Elin opererat sig? Du kanske ska ta ett snack med henne? Min granne har också opererat sig, om du känner för det kan jag prata med henne?
    Jag vet inte vad jag tycker om operationer, dieter verkar mest vara mycket ner och ännu mera upp när man slutar med dom... Svårt det där Kicki! Kram på di! Förresten, nästa gång du känner dig ensam tycker jag du ska slå en pling!

    SvaraRadera
  2. Åsa är inte rispig :)
    Japp Stefan var de o ja tolkar det som att du har lite träningvärk idag... för mej är andra dagen värst.

    Dödens månad de lät kul :S o där fyller ja år liksom :)

    Hörde att Elin oppererat sig funderar på att prata med henne när ja läst in mig mer på nätet och har massssaa frågor. Har inte varit mycket för opperationer egentligen utan tyckt att det var väl fan om ja inte skall klara det själv men bevisligen går det inte så bra. Dieterna känns som du beskriver mycket ner o fort dessutom men sen lika fort upp o så några kilon till. Det vill ja verkligen inte :(

    Ringer nästa gång kan vi fika o prata skit :)

    SvaraRadera