lördag 14 november 2009

När jag ändå skriver

så kan jag fortsätta :)

Var och vaccinerade mig i går och känner inte direkt av det. Vissa blir hur gnälliga som hellst men jag klarar mig nog, hoppas jag…..

Satt och pratade vaccineringar hos mormor idag och då går det upp för mig att vissa hockeyspelare har vaccinerats för att de just spelar hockey!!! Leksand till hör dem!!! Det är ju helt galet att det finns individer som räknas som riskgrupp bara för att de spelar hockey. Det är en sak om de har astma och liknande men då tillhör de en annan riskgrupp.

Blir så förbannat trött på folk som inte är raka! Fega och mesiga. Det är väl för sjutton bara och ta en diskussion nej det går inte men att beklaga sig för andra det går bra det. Hur gammal är man om man inte kan säga saker till personen som sitter bredvid utan måste skicka SMS. 5 år kanske eller nej just det ca 30 var det. LÖJLIGT tycker jag. Är det en engångsföreteelse så kan det va okej. Men om den ena lägger ner telefonen och just då plingar det i den andres och tvärt om. Då är det ganska genomskinligt. Nej jag skall inte reta upp mig jag vet. Men ibland blir jag så arg! För det framstår som att jag är den tråkiga och trista men jag tycker att det faktiskt är löjligt att bete sig som 13 när det är mer än 10 år sedan den åldern passerades. Men det är kanske det här man skall vänja sig vid och det vet jag inte om jag tänker göra…. Nu skall jag fortsätta men något som jag kan få ut aggressionerna på. Flytta väggen in till grannen kanske, hon är ändå inte hemma och hindrar mig!!

1 kommentar:

  1. Märkligt beteende, så gör inte ens de flesta 13 åringar!

    SvaraRadera