söndag 15 november 2009

Träning och vaccinering

Har som sagt vaccinerat mig och räknade med att känna av lite i allafall. Armen är lite svullen och det ömmar när jag trycker på det annars är det ingen förändring. Men till syrran hade de sagt att det kunde ta 3-4 dagar så ännu är inte faran över ;)
Funderade på om det skulle vara möjligt att träna trotts den nysprutade armen och det var inga problem. Har dock inte varit ute och sprungit idag för när jag skakar på armen gör det ont och alla som springer vet hur stötigt det är i hela kroppen. Tänkte från början ta en lång och rask promenad men det blev inte det heller :( hamnade framför datorn. Vädret är inte det bästa heller och egentligen är det täcket över huvudet som gäller.
Pushen som är på söndagkvällar fick bli av. Det är lite mindre snabba rörelser och jag kan arbeta i min egen takt och det gick alldeles utmärkt att träna. Trevligt sällskap hade jag också i form av Åsa :)
Måste bli bättre på att springa en gång till i veckan. Nästan oavsett väder. Det är ju ingen som sagt att jag är söt som socker så det är väl inget problem att gå ut (socker smälter i vatten ;).
Nej jag är trött och känner att min kropp vill ha spikmattan så det skall den få.

1 kommentar: