måndag 16 november 2009

Sova sova sova

Just nu vill jag bara sova, det finns ingen ände på hur trött man kan blir. Att somna nu o vakna om mer än en vecka känns inte omöjligt. Varifrån kommer tröttheten och hur skall jag få ordning på den? Försökte med att få rutin på mitt sovande, isäng kl 22.30 och upp kl 6.00 men icke. Försökte gå isäng kl 22 och upp kl 6 men icke de heller. Ska ja sova hela dagarna kanske... Funderade ett tag på att köpa ett rör vitaminer och häva i mig allt och bli pigg. Men något säger mig att så inte är fallet utan att jag måste hålla mig vaken för att sitta på toa för att vitaminerna vänt upp och ner på mej :S Motivationen är inte här den heller, känner mig faktiskt ganska ensam. Fördelen med att jag sitter här själv är att jag egentligen har tid med det jag skall göra. Sätt fart då liksom!!! Men kroppen och tankarna lyder inte och jag kan fördriva dagarna utan problem. Min tidigare hyffsat goda självdiciplin har sagt upp sig och jag försöker ersätta den men det går inte så bra. Pluggar var det, så ja återgår nog till det nu!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar