tisdag 24 november 2009

Festförberedelser

Nu har jag gjort mer än hälften av alla pajer som jag skall bjuda på när jag fyller år. Det kommer att bli kycklingpaj, fetaost och broccolipaj och skaldjurspaj. Den sista kommer att vara kall och ja hoppas att det blir bra. Men vilken tid det tar att få dem klara i ugnen. Sitter just nu och väntar på att det skall bli klart. Skall även skriva klart inlämningen till ledarskap och konflikthanteringen men det är inte så mycket kvar på den. Fick tillbaka min inlämningsuppgift i juridiken och det var 100 av 100 möjliga. Börjar bli några sånna nu :) det är nästan så att jag funderar på om juridik är min grej, det verkar gå bra och jag hoppas att jag kommer in på fortsättningskursen som jag sökt till våren. Ja våren ja... eller de e väl ännu vinter då:) i januari kommer jag att få jobba röven av mig ;) Skall börja arbeta 75 % och sen skall jag läsa klart kurserna som går fram till minst den 17 januari. Det innebär att det är plugg på 100 % och jobb på 75 % meeen nätterna är långa och kölden sätter in ;) Sen efter de så ska ja jobba o plugga men bara på halvtid :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar