tisdag 10 november 2009

F.ns jä..a tandhe..te!!!

Jag har tandvärk!! fasen va ont de gör. Har bara en visdomstand kvar och nu kan ja snart dra ut den själv... Skall till tandläkaren kl 15.20, bara en timma kvar. Det gör inte bara ont i tanden utan i halva huvudet också. Blä blä blä!!! Jag har ju bestämt mig för att bli mer positiv och allt skall analyseras för att kunna hitta något positivt MEN vad finns det för positivt med tandvärk? Negativt: * värk * dyrt * frustrerande då inget blir gjort för att de gör så ont * ont o äta * obehagligt

Positivt:

* tanden kan inte gör ont igen ifall de drar ut den

* jag har tänder

* äter mindre för de gör ONT

De e mer negativt och alltså är de synd om mig idag!!!

2 kommentarer:

  1. Har man tandvärk får man tycka synd om sig själv. Fördelen med tandvärk är att man vet vad som värker, det är inte dödligt och det går över ;) Ungefär som att föda barn faktiskt...
    Hoppas det är bättre idag?

    SvaraRadera
  2. Tack! det var synd om mig o ännu lite faktiskt. Tandvärk är nog det jag har svårtast att klara av. All annan värk är jag så van vid så det är överkommligt på något sätt. Tack o lov att det inte är dödligt :) Så du menar att man överlever barnafödande ;) hi hi hi hi

    SvaraRadera