måndag 9 november 2009

Avard

Ulrika som har inspirerat mig en hel del i mitt tänkande och uppfattande om tillvaron har utmanat mej i en award. Jag skall skriva 7 saker om mig själv som jag tror att andra vill veta och sen skall jag nominera 7 bloggar. Regler för deltagandet:

There are 7 Kreativ Blogger Award rules to follow;

1. Thank the person who has given the award. 2. Copy the logo and display it on my blog. 3. Link to the person who has nominated me for the award. 4. Name 7 things about myself that people might find interesting. 5. Nominate 7 Kreativ Bloggers. 6. Post links to the 7 blogs I´ve nominated. 7. Leave a comment on each of the blogs to let them know they´ve been nominated. Vilka bloggar väljer jag då att utmana, det var svårt för jag har ännu inte kommit mig för att läsa så många andra bloggar men de jag har skall jag nominera.

Här är mina 7 blogga som jag utmanat:

Taknar från ön

Fröken finemang

Livsvinst

Mysemlan

Linneas viktblogg

Viktoriare

Livet blir inte alltid som man tänkt sig

1) Jag har fortfarande inte släppt drömmen om att bli brandman eller polis. Kanske lite tokigt eftersom jag snart är utbildad ekonom.

2) Har otoligt svårt för folk som inte kan få ändan ur vagnen och göra saker klart. Klokt skall det också vara!

3) Kan beundra personer som klarat av att läsa på högskola och sen slår det mig att vad f.n de gör ju jag med ;)

4) Har svårt att säga nej till folk som ber om hjälp vilket innebär att jag får sitta halva natten för att få mitt eget gjort.

5) Blir otroligt frustrerad när jag inte får som jag vill. Kanske tur att jag nu läser en kurs i koflikthantering så här ska förhandlas :)

6) Kan sitta en hel dag och bara prata strunt och dricka kaffe. Inte ett dugg blir gjort och gissa vem som sen har dåligt samvete.

7) Har en dröm om att starta ett eget företag och hjälpa andra att tro på sig själva och se att världen inte är ute efter just dem. Tänkte även utbilda mig till kinesiolog, det finns en yrkesutbildning som jag vill läsa. Så arbeta har jag inte tid med ännu....

Spännande ska de bli att läsa vad ni andra skriver.....

2 kommentarer:

  1. Nu får jag allt ta mig en funderare på vilka sju saker jag ska skriva om...
    Ha det gott Kicki!

    SvaraRadera
  2. Sv: Hej och tack! Ska ta mig an denna utmaning så fort som möjligt, tack!

    SvaraRadera