fredag 20 november 2009

Rastlös

Ja idag känner jag mig rastlös, vet inte i vilken ände jag skall börja. Måste göra klart juridikuppgiften, ledarskapsuppgiften, sova inför nattarbetet, tvätts (får bli sen), engelska uppgiften och så kanske ja ska komma på vad jag skall handla till min årsdagsfest. Den är förvisso inte fören nästa helg men det skall handlas på måndag kväll. Jobbar hela helgen och det gillar jag verkligen men just nu så är det lite mycket och att sova hela dagen i morgon är inte rätt timing. Men det måste göras för att jag skall orka jobba en natt till. Söndag skall jag fuska lite med sovandet och upp och plugga klart juridiken som är deadline på kl 8 på måndag. Därefter är det full fart på ledarskapen som är deadline på tisdag. Engelskan är inte fören på Fredag, men då skall jag ha bakat ett antal pajer innan dess. Tack o lov så har jag mutat min syster till att baka det som skall serveras istället för tårta. Och att jag inte har inlämning på måndagen precis efter min fest, alltså den dagen ja fyller år :) Kanske skulle få mer gjort om ja inte satt här o skrev också :S snabbdusch efter spinninge och sen plugg, plugg, plugg.....

1 kommentar: