lördag 29 augusti 2009

Uppdatering!

Sitter framför datorn o nyser, beror de på allergi mot datorn eller vet bacillerna att skolan har börjat så nu ska de till en förkylning. Trodde faktiskt att jag skulle få slippa den eftersom jag nu pluggar på distans och träffar bara samma människor som ja gjort hela sommaren. Men de verkar inte bättre än att ja är snorig :( Skolan flyter på, mer förvirrad än lovligt känner jag mig. Men de kommer väl ge med sig efter ett tag. Är en sådan person så ja vill ha koll på allt och nu har ja inte de eftersom ja inte satt min in i kurserna ordentligt. Veckan har varit lite upp och ner, onsdag och torsdag blev de avbrott eftersom det stod annat på shcemat. Veckan som kommer skall gå i pluggandets tecken precis som vanligt. Vikten då. Ja kan bli så arg på allt. Varför går man upp när man försöker gå ner? tänker ja inte på vikten så står ja still, tänker ja på vad ja äter då går ja upp :S Hur sjutton ska man då göra. Skall börja skriva upp vad jag äter, kanske fuskas de ändå fast ja tycker att ja sköter mig. Det är bara det att skriva allt som äts är så tråkigt, ska ja behöva göra de resten av livet då eller? Nej fram med de positiva tankarna och sätt igång och gör något klokt. Jag har i allafall mer muskler i min kropp än många andra! Även om musker väger mer än fett så finns de fett också som ska bort de kan ja lova!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar