tisdag 11 augusti 2009

Suck

Alltså när blir de ordning på torpet? just nu känns det som om allt bara är snurrigt. Vilka böcker skall beställas till skolan, hinna med o plugga till omtentor, som ja inte fattar ett skit av så de tar längre tid. O så ska de fixas o trixas med en massa annat. Engelska kursen började i måndags o ja har faktiskt öppnat boken men inte mer. Jag tror ibland att ja e galen o de flesta kan nog intyga det. Försöker planera tiden så som jag vill ha den men hur f.n kan de va att de inte blir så i allafall. Just nu behlver jag energi och jag vet inte vart ja ska få den ifrån, eller egentligen behöver jag bli av med sådant som tar energi. Hittade en bok på bokus som handlar om just det och jag tror faktiskt att jag skall beställa den. Alltid kan man få något litet uppslag till hur man kan hantera det som stjäl energi av mig. Det är framförallt en individ som är fenomenal på det, tjat o pter tjat om varför si och varför så. Jag gör som jag vill och ska fasen inte behöva förklara mej för alla andra. Möjlig för dem som är inblandade i det jag gör! Har just kommit hem från styrelsemötet för Sudrets hockey (sekreterare) och det är mycket på gång där kan jag lova. Det är sådana projekt som är roliga och intressanta men det kräver samtidigt engagemang och tycker man det är roligt så är det energigivande. Sitter också med i styrelsen för Sudergym (kassör) även det är kul. Mycket socialt och att ha koll på läget. Vid gymmet leder ja ju pass i styrketräning också. Träning i kombination med allt annat är det jag vill göra, inte förklara mej för folk som inte har med saken att göra!!! Just nu har jag ingen kontroll! jag vill ha koll på läget, har jag inte det är det så frustrerande så jag kan trilla i bitar. Bara en sådan sak som att veta hur morgon dagen ser ut och gärna en hel vecka framåt. Det kanske inte är lämpligt att ha sådan koll hela tiden MEN jag är förberedd och vet var och hur saker är! Nu vet jag i allafall att mitt huvud tycker att jag skall sova för de värker så de knakar.

2 kommentarer:

  1. Att sova på saken är ingen dum ide Kicki, allt känns värre när man är trött! Hoppas det är bättre idag?

    SvaraRadera
  2. Ja något bättre är det faktiskt, tänk vad lite sömn kan göra :)

    SvaraRadera