måndag 24 augusti 2009

Hur gick de då?

Jo dagen har faktiskt gått bra, förutom den lilla del äppelpaj som slank ner. I förhållande till hur de annars kan vara så är det godkänt. Vågen var kanske inte min vän i morse, om den någonsin är de, men jag har faktist bara gått upp 1 kg i sommar. Detta trotts att ja inte ansträngt mig direkt för de har ja inte haft lust eller energi till.
Dagen idag avslutades med en trevlig utflykt. Började vid max för att inhandla maten, kanske ingen höjdare med det var planerat! Därefter bar det av till galgberget där maten intogs.

Efter maten gick vi en promenad på galgberget och jag blev mer och mer övertygad om att jag vill ha en ny kamera. Helt plötsligt tar mina batterin slut, vilket inte är första gången, är inte överens med laddaren så de e en slump att de fungerar. Sedan kan jag inte zooma så som ja vill så bilderna blir gryniga. Men nu har ja kollat in en ny kamera så bara ja får lön så införskaffas de en ny.

Utsikt från galgberget.

Trappan leder till ett jättefint område.

Skulle fota området men de blev bara denna bild och sen dog kameran. Syster har fler bilder men dem har inte jag ännu.

2 kommentarer: