söndag 23 augusti 2009

Ny start i morgon

Ja då är de dubbel start i morgon. Först så är de skolstart och sedan ska ja nu ta nya tag med vikten. Jag bara känner att jag måste gå ner i vikt, jag trivs inte som det är just nu. Kroppen är trött och mår inte bra av att bära på alla kilon som inte hör hemma på mig. Tycker ändå att jag tränar och äter mindre men de vill sig inte ändå. Jag äter väl fel eller för lite, har bara så svårt att äta mer för då sitter de ju i huvudet att man kommer gå upp. Skall först och främst sluta helt med godis och näst intill helt med kaffebröd. Det enda kaffebröd som kommer va tillåtet är att ta det som bjuds vid mormor. Eftersom jag är där en gång i veckan så får det bara okej. Skall väga mig i morgon och jag vet inte om jag vill det, fast på kläderna känns det inte som att jag gått upp över sommaren. Men man kan inte veta, har säkert tappat muskler eftersom jag inte tränat på samma sätt. Är det muskler som väger så kan de få finnas ett o annat kilo för mycket men det skall inte vara en massa löst dallrande fett!! Som sagt så kommer skolan igång i morgon och det är med både förväntan och förföran som ja inser att sommarlovet är slut. Kommer läsa en kurs i juridik och en i kognition. Där jag skall få lära mig att se hela människan och inte bara situaitonen. Tror att det kan vara bra att lära sig det även om man arbetar med ekonomi. Jag kan ju hamna som chef och då är det värdefullt. Efter kursen i kognition kommer jag läsa ledarskap och konflikthantering, även det bra att ha både privat och som chef.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar