lördag 6 mars 2010

Värk i hela kroppen

Idag har jag not gått och blivit överkörd eller fått influensa i hela kroppen, fast utan att vara sjuk annars. Det gör ont och är stelt. Men inte tränigsvärk. Den känns på ett annat sätt. Idag är det trögt att röra på sig. Händerna känns som om de är minst tre nummer förstora i ett par för små handskar, svårt att röra på dem. Förbannar denna kyla och skyller allt på den!!! men o andra sidan kan inte vintern hjälpa att vi värmer upp jorden mer och mer. Då blir det underligt väder. Men vad är det som egentligen säger att vi inte skall ha vinter, det är väl egentligen en naturlige del i vårt skandinaviska klimat eller??? Men det gör inte mindre ont i min kropp för det!!! Ett annat alternativ kan vara att jag äter mer kött igen, alltså rött kött. Finns syror i det som påverkar lederna och det kanske har blivit för mycket av det. Jag vet inte!!! känns som hela jag är ett experiment utfört av mig själv! Undrar när det sprängs ;) ja ja bara det är fettceller som flyger så låt gå!! Idag bär det av till jobbet igen, det gör inte kroppen bättre men vad fan ska ja göra. Jobbet är det inget fel på och arbetskamraterna gillar jag utan det är allt det där med att dra i kläder, av och på strumpor och så vidare. Det sliter på mina fingrar.......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar