söndag 7 mars 2010

Gick skitbra på träningen/ maratonträning 7/3-10

Detta e vad jag har tränat idag :) först jobba 7-13.30 och sen funderade jag allvarligt på om jag skulle sova middag men så blev det inte. Stickade vidare på mössan som jag håller på med. Efter push så hade vi, faster och jag, bestämt att vi skulle springa och så fick det bli. 30 min spring med rejäla kliv. Isen var borta eller ja nästan, men när vi väl kom upp på vägen så var det barmark :D broddarna åkte av och det gick alla tiders. Verkligen vad jag behövde just nu!!! hoppet finns kvar om att jag skall klara detta.....

3 kommentarer:

  1. Hej på dig
    oh va glad jag e att du tog dig tid att lämna en rad så jag hittade hit.
    GOTLAND!!! Mmmmm var där i somras under medeltidsveckan. Lovely lovely!!!
    Hemse hade jag en kompis som bor i faktiskt så har varit där också för flera år sedan.
    OCH träning sysslar du med.. me love :))
    Kommer tillbaka hit många gånger- din blogg e jättefin.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Det är en befrielse att bli av med broddarna! Nu är det full fart framåt som gäller.

    SvaraRadera
  3. Fokus mot framtiden: tack!! tänk så liten världen är egentligen :)
    Åsa: ja det var underbart att få bort broddarna, sist jag gjorde det så kom snön tillbaka dagen efter men just nu verkar det som om det kan bli VÅR :)

    SvaraRadera