tisdag 16 mars 2010

Beställt ny telefon och spinning med döv deltagare.

När framsidan ramlar av och man ibland måste plocka ur batteriet för att kunna lägga på luren (på en telefon som bara är en lur ;) då är de nog dags att köpa en ny!!! Har jag tur så kommer den i morgon :) En sådan här mobil har jag köpt Nokia 2730. Den är inte jättedyr men vad f*n den håller ju inte så länge ändå.. Tekniska prylar skall fungera och inte gå sönder precis efter att garantin gått ut :) Träningen idag bestod i spinningpasset jag ledde. Idag hade jag en döv deltagare med. Gick över förväntan men det kändes konstigt eftersom hon inte hör ett enda någe. Men jag får säga att hon måste kännt takten i musken för den kunde hon hålla ändå. Svårt att inte kunna göra sig förstådd. Har alltid varit facinerad av teckenspråk och det kanske är dags att lära sig det nu :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar