söndag 14 mars 2010

Hälsodagen den 14 Mars

Efter att ha sprungit 45 min i går så trodde jag inte att jag skulle kunna komma ur sängen i morse men det gick över förväntan :) Började med att sy klart systers tröja och sedan började hälsodagen... Infann mig på gymmet för att träna ihop men några vänner. Styrketräningen gick bra och jag kunde även köra benen, trotts springet i går, kalaskul... Sedan gick vi på affären och införskaffade lunchen, min bestod av kokt ägg som jag hade med mig och drickyoghurt. Tog även en smörgås till detta. Därefter var de meningen att vi skulle till simhallen och få några längder avklarade. Tyvärr hade de simtävling så vi fick inte komma in. Något irriterande när vi var inställda på detta. Skyltningen var näst intill obefintlig oxå :( Det skulle även vara push i kväll men det hoppade jag över. Kroppen behöver lite vila och grillat kött istället =)

2 kommentarer:

  1. Kokt ägg, det är finemang när man tränat!
    Däremot badet, urdåligt. Borde det inte ha varit annonserat i tidningen? Kanske det har varit, men jag har då inte sett något.

    SvaraRadera
  2. Badet hade inte annonserat i tidningen utan bara med lapp på dörren o är man inte där så ofta missar man det :(

    SvaraRadera