onsdag 17 mars 2010

Skit SUR!!!

Beställde ju en ny telefon och har sett fram emot att få använda den..... Telefonhelvetet går inte att ladda full med musik om jag inte köper en kapel för 250 kronor + 79 i framt. Hur i helvete kan man sälja en musiktelefon utan sladd. JOOOO för att det skall överföras via bluetooth. Ja gissa om min dator fixar det eller... Nej självklart. Är så jävla arg!!!!!!!!!!!! jag vill ha in musik på min nya telefon NU... och inte när jag köpt ytterligare tillbehör för att kunna göra det. Har jag tur fungerar en sladd som syster har och då kan jag avnända den. Men det innebär att jag inte kommer att kunna ladda upp bilder som jag tar med modilen. Ett alternativ till är att jag KÖPER en extern grej som fixar bluetooth-skiten. Men allt handlar om att köpa, köpa, köpa. Trött och förbannat!

3 kommentarer:

  1. Så är det Kicki, man känner sig så lurad!

    SvaraRadera
  2. Hej Kicki

    Jag älskar bodypumpen :)
    Bodypump är ett registreat namn från Les Mills som står bakom alla program och är inte instruktörerna utbildade hos Les Mills så får det inte heller kallas "bodypump" eftersom namnen är TM.

    Hur som så är det jättebra träning med skivstång och bra musik.
    Nya passet i går var riktigt riktigt bra, och känns fint i kroppen idag )

    Det som gör passen än roligare är ju de fantastiska instruktörerna så jag blir jätteglad att höra att du är en sån som sprider glädje för träning!!
    Kraaam
    /Ingela

    SvaraRadera
  3. Åsa: förbannad och irriterad för att ha gått på de stämmer nog bättre :)
    Ingela: vi är utbildade av D-trade så därför blev det ett annat namn men grunden i träningen är ju den samma. Ja gott i kroppen känns det utan tvekan. Lite det som är meningen också.... Kram!!

    SvaraRadera