torsdag 4 mars 2010

Vad....

..gör man om dagarna? Jobbar och står i, känner att jag knappt är ledig men o andra sidan när jag väl är ledig företar jag mig inte mycket. Tur att jag har min träning annars hade jag väl inte kommit ur sänge. I och försi så har jag sytt mitt linne, börjat på syster etts linne och så men ändå kan jag uppleva att jag inte får något gjort. Kankse kan bero på att jag är van vid att inte hinna tänka utan bara göra och göra. Det är en otrolig skillnad mellan att jobba och plugga. Semester har jag just nu :) Pratade med chefen om ledarskapen som jag skrivit om tidigare. Kan anmäla mig till en interngenomgång som kommunen har. Det innebär utbildning av chefer. Hon tyckte att det var en bra ide och jag kommer nu att söka det. Kan ge erfarenhet och går jag inte vidare så kommer jag att få ett uppföljande samtal så att jag får veta vad som inte stämmde. Jobbar annars vidare och just nu så skall vi betygssätta oss själva och sedan diskutera det med chefen. Det är verkligen inte lätt att veta om jag sköter mitt arbete på bästa sätt och inte vet jag heller hur chefen skall kunna bedömma det heller. Det är nästan så att vi i personalgruppen skall bedömma varandra men det kommer inte att fungera.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar