fredag 19 mars 2010

Min kropp är överkörd!!

Tisdags var det spinning, inget underligt med det. Brukar vara så på tisdagar och inte var det mer krävande än vanligt. Onsdagen sen så hade jag lovat att leda ett pushpass för FG (fotbollslag) och det var jättekul och inspirerande. Hade inte mer vikter än vad jag normalt har men vaknar på torsdagen men träningsvärk i hela kroppen. Mest i ben och baksidan av överarm :(. Torsdagar är som vanligt den dagen då jag har mitt vanliga pass kl 16.15 så det var bara att le och se glad ut. Gick väl skapligt ändå. För att ha ont i hela kroppen så lurade jag nog de flesta ;) Natten var inte kul. Det gjorde ont i kroppen när jag låg still. Träningsvärken brukar ge med sig när man rör på sig. Men det är lite svårt att sova när man går omkring..... Fredag är det idag och spinning som vanligt. Först lite avig till att gå dit men jag vet sen tidigare att jag ibland cyklar bort en del av träningsvärken och det skulle det vara värt!!! Satte mig på cykeln och mesade mig igenom ett pass. Har i allafall fått upp värmen i kroppen och stretchingen fick bli mycket försiktig. Vill inte slita av någon lite muskel här inte ;) Nu är det snart lunch och därefter startar min arbetshelg. Jobb fredagkväll, lördag dag och söndag kväll. Sen är jag underbart ledig i tre dagar :) skall försöka få in fika med två kamrater de första dagarna i nästa vecka :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar