onsdag 31 mars 2010

Resor beställda

Jag har ju en vän i Nynäshamt och nu är det klart att jag åker dit över en helg. Den 9 april bär det av. Kanske är det just vad jag behöver, att komma bort från allt men ändå är det svårt att åka. Jag kanske behövs här hemma. När jag är iväg är det bara jag och är jag borta kan jag inte fara runt som jag annars har en förmåga att göra. Tror jag behöver det!!! Så har jag även bokat biljetten hem från Linköping. Kommer bli så att vi åker upp den 4 juni, spirnger marathon den 5 (håll tummarna) och så åker faster och hennes man hem på söndagen och då far ja till Linköping. Där blir min minisemester i tre dagar och den 10 tar jag syster tre med mig hem. De blir nog bra :)

2 kommentarer:

  1. Så det var dit du skulle :) Det var väl klokt! Hur hemmakära vi än är så är det ändå väldigt roligt att komma iväg mellan varven. Om inte annat för att få se lite annat och höra någon annan dialekt :) Sen är det så roligt att komma hem igen och trampa gotlänsk mark!
    Absolut ska vi ta en fika någon dag. Bara dom sopar vägarna ska jag ta fram racern, då kommer jag absolut! Innan dess får du gärna komma över en sväng!

    SvaraRadera
  2. Ja jag tror jag behöver se lite annat. Får hitta en dag när solen lyser och vi är lediga så kommer jag med fart ända bort till Klinte :)

    SvaraRadera